Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян протягом 01.01.2021 по 30.09.2021 року Головного управління ДПС у Черкаській області

опубліковано 01 жовтня 2021 о 09:31

З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 232 письмових звернення громадян, в тому числі 3 скарг. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.

За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 70 звернень громадян;
- 1 колективне звернення від 4 громадян;
- 4 анонімних звернень.

За категоріями авторів звернень надійшло:
- 3 звернення від інвалідів ІІ групи;
- 1 звернення від багатодітної сім’ї;
- 249 категорія авторів звернень не визначена.

За соціальним станом авторів звернень надійшло:
- 5 заяви від пенсіонерів;
- 1 заява від робітника;
- 4 заяви від державного службовця;
- 243 - соціальний стан авторів звернень не визначена.

За типом:
-    180 листів в паперовому вигляді;
-    52 листа в електронному вигляді.

За результатами розгляду:
-  64 звернення - вирішено позитивно;
-  138 звернень - дано роз’яснення;
- 2 звернення повернуті авторам відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 17 звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
-  3 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян».

Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
-    питання щодо податку на доходи фізичних осіб – 8 заяв ( 3,4%);
-    питання щодо місцевих податків – 40 заяв  ( 17,2%);
-    повідомлення про ухилення від сплати податків– 46 заяв ( 19,8%);
-    питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 79 заяв ( 34%);
-    питання щодо податкової звітності – 1 заява (0,4 %);
-    реєстрація та облік платників податків – 7 заяв ( 3  %);
-    щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 31 заява (13,4%);
-    консультації з питань податкового законодавства- 6 заяв ( 2,5%);
-    питання щодо соціального захисту населення – 6 заяв ( 2,5%);
-    питання щодо праці і заробітної плата - 3 заяви ( 1,3%);
-    питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 заяви ( 1,3%);
-    культура та культурна спадщина, туризм  - 1 заява (0,4%);
-    діяльність центральних органів виконавчої влади  - 1 заява (0,4%);
-    кадрова політика  - 1 заява ( 0,4%).

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.

Порушень термінів розгляду звернень не має.

Проведення особистого прийому громадян.

Графіки особистого прийому громадян посадовими особами  ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.

Протягом 01.01.2021 по 30.06.2021 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався внаслідок вжиття карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

З метою зняття соціальної напруги, деякі питання з якими громадяни та юридичні особи зверталися щодо запису на особистий прийом, вирішувалися у робочому порядку.