З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 232 письмових звернення громадян, в тому числі 3 скарг. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 70 звернень громадян;
- 1 колективне звернення від 4 громадян;
- 4 анонімних звернень.
За категоріями авторів звернень надійшло:
- 3 звернення від інвалідів ІІ групи;
- 1 звернення від багатодітної сім’ї;
- 249 категорія авторів звернень не визначена.
За соціальним станом авторів звернень надійшло:
- 5 заяви від пенсіонерів;
- 1 заява від робітника;
- 4 заяви від державного службовця;
- 243 - соціальний стан авторів звернень не визначена.
За типом:
- 180 листів в паперовому вигляді;
- 52 листа в електронному вигляді.
За результатами розгляду:
- 64 звернення - вирішено позитивно;
- 138 звернень - дано роз’яснення;
- 2 звернення повернуті авторам відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 17 звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 3 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян».
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб – 8 заяв ( 3,4%);
- питання щодо місцевих податків – 40 заяв ( 17,2%);
- повідомлення про ухилення від сплати податків– 46 заяв ( 19,8%);
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 79 заяв ( 34%);
- питання щодо податкової звітності – 1 заява (0,4 %);
- реєстрація та облік платників податків – 7 заяв ( 3 %);
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 31 заява (13,4%);
- консультації з питань податкового законодавства- 6 заяв ( 2,5%);
- питання щодо соціального захисту населення – 6 заяв ( 2,5%);
- питання щодо праці і заробітної плата - 3 заяви ( 1,3%);
- питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 заяви ( 1,3%);
- культура та культурна спадщина, туризм - 1 заява (0,4%);
- діяльність центральних органів виконавчої влади - 1 заява (0,4%);
- кадрова політика - 1 заява ( 0,4%).
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.
Протягом 01.01.2021 по 30.06.2021 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався внаслідок вжиття карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
З метою зняття соціальної напруги, деякі питання з якими громадяни та юридичні особи зверталися щодо запису на особистий прийом, вирішувалися у робочому порядку.