Для всебічного та об’єктивного висвітлення діяльності Головне управління ДПС у Черкаській області здійснює взаємодію з Інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями. 
    Таким організаціям надається максимальне сприяння та підтримка в отриманні достовірної інформації через комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Черкаській області, зокрема, шляхом надання відповідей на порушені питання зі сфери адміністрування податків, проведення зустрічей з фахівцями ДПС. 
    Для організації комунікації представники Інститутів громадянського суспільства, бізнес-асоціацій мають декілька шляхів: 
    І. Запит на отримання інформації, що стосується діяльності Головного управління ДПС у Черкаській області або її територіальних органів, є можливість надсилати в електронному вигляді на: 
    - офіційну електронну адресу ck.official@tax.gov.ua (крім звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації) (або у паперовій формі на поштову адресу: 18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235); 
    - електронну адресу для запитів на отримання публічної інформації ck.publicinfo@tax.gov.ua; 
    - електронну адресу комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Черкаській області ck.ikc@tax.gov.ua. 
    Звертаємо увагу, що документи, що надходять електронною поштою, обов’язково мають містити електронний підпис, за яким можна ідентифікувати відправника. 
    У листі рекомендуємо зазначати такі реквізити: 
    - бланк організації або дані про відправника (назва/найменування організації та/або прізвище та ім’я, поштова адреса, адреса електронної пошти, контактний телефон); 
    - реквізити: вихідний номер і дату; 
    - найменування адресата (установа, якій адресовано документ); 
    - чітко викладену суть питання; 
    - назву посади, прізвище та ім’я посадової особи, яка підписала документ; 
    - прізвище та ім’я виконавця документа та його контактний телефон; 
    - підпис (сканований лист з підписом підписувача) або кваліфікований електронний підпис підписувача або кваліфіковану електронну печатку установи-відправника; 
    - якщо в листі зазначаються додатки – їх наявність обов’язкова (з позначкою кількості аркушів); 
    - чітко надрукований текст листа та його додатків. 
    Листи, які не є запитом на публічну інформацію чи зверненням громадянина, реєструються та розглядаються відповідно до вимог діловодства, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності». 
    ІІ. Запит на отримання публічної інформації, поданий з урахуванням вимог Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації». 
    Для подання запиту на інформацію можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням: 
    https://ck.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/  
    ІІІ. Звернення відповідно до Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян». 
    Для подання звернення можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням: 
    https://ck.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/rozglyad-zvernen-gromadyan/ 
    Зазначеними законами встановлені вимоги та правила подання таких запитів та звернень, а також терміни їх розгляду.