Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян протягом 01.01.2021 по 31.12.2021 року Головного управління ДПС у Черкаській області

опубліковано 04 січня 2022 о 11:18

З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 292 письмових звернення громадян, в тому числі 3 скарг. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.

За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 272 звернень громадян;
- 3 колективних звернення від 24 громадян;
- 18 анонімних звернень.

За категоріями авторів звернень надійшло:
- 3 звернення від інвалідів ІІ групи;
- 1 звернення від багатодітної сім’ї;
- 309 категорія авторів звернень не визначена.

За соціальним станом авторів звернень надійшло:
- 5 заяв від пенсіонерів;
- 1 заява від робітника;
- 6 заяв від державного службовця;
- 301 - соціальний стан авторів звернень не визначена.

За типом:
- 215 листів в паперовому вигляді;
- 77 листа в електронному вигляді.

За результатами розгляду:
- на 80 звернень дано відповідь позитивно;
- на 172 звернення  дано роз’яснення;
- 2 звернення повернуті авторам відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 20 звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 6 звернень надіслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян».

Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб – 14 заяв ( 4,8 %);
- питання щодо місцевих податків – 42 заяви  ( 14,4 %);
- повідомлення про ухилення від сплати податків– 52 заяви ( 17,8 %);
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 91 заява ( 31,2 %);
- питання щодо податкової звітності – 2 заяви (0,7 %);
- реєстрація та облік платників податків – 14 заяв ( 4,8  %);
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 46 заяв (15,8 %);
- консультації з питань податкового законодавства - 6 заяв ( 2 %);
- питання щодо соціального захисту населення – 7 заяв ( 2,4 %);
- питання щодо праці і заробітної плата - 4 заяви ( 1,4%);
- питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 заяви ( 1,0 %);
- культура та культурна спадщина, туризм  - 1 заява (0,3 %);
- діяльність центральних органів виконавчої влади  - 2 заява (0,7 %);
- питання щодо єдиного соціального внеску – 7 заяв ( 2,4 %);
- комунальне господарство – 1 заява ( 0,3 %).  

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.

Проведення особистого прийому громадян


Графіки особистого прийому громадян посадовими особами  ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.

Протягом 01.01.2021 по 31.12.2021 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався внаслідок вжиття карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

З метою зняття соціальної напруги, деякі питання з якими громадяни та юридичні особи зверталися щодо запису на особистий прийом, вирішувалися у робочому порядку.