З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 70 письмових звернення громадян, в тому числі 1 скарга. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 67 звернень громадян;
- 1 колективне звернення;
- 2 анонімних звернення.
За типом:
- 61 лист в паперовому вигляді;
- 9 листів в електронному вигляді.
За результатами розгляду:
- на 23 звернення дано відповідь позитивно;
- на 37 звернень дано роз’яснення;
- 2 звернення не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб;
- питання щодо місцевих податків;
- повідомлення про ухилення від сплати податків;
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи;
- питання щодо податкової звітності;
- реєстрація та облік платників податків;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- питання щодо праці і заробітної плата;
- комунальне господарство0.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.
Протягом 01.01.2022 по 30.06.2022 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався.