Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2021 по 30.06.2021 року Головного управління ДПС у Черкаській області

опубліковано 01 липня 2021 о 14:54

З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 157 письмових звернення громадян, в тому числі 3 скарги. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.

За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 2 повторних звернень громадян;
- 2 колективних звернення від 20 громадян;
- 13 анонімних звернень.

За категоріями авторів звернень надійшло:
- 3 звернення від інвалідів ІІ;
- 1 звернення від багатодітної сім’ї;
- 171 категорія авторів звернень не визначена.

За соціальним станом авторів звернень надійшло:
- 4 заяви від пенсіонерів;
- 1 заява від робітника;
- 3 заява від державного службовця;
- 167- соціальний стан авторів звернень не визначена.

За типом:
-    123 листа в паперовому вигляді;
-    34 листа в електронному вигляді.

За результатами розгляду:
-  31 звернення - вирішено позитивно;
-  97 звернень - дано роз’яснення;
- 2 звернення повернуті авторам відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 13 звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 1 звернення перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян».

Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
-    питання щодо податку на доходи фізичних осіб – 4 заяви ( 2,5 %);
-    питання щодо місцевих податків – 13 заяв  ( 8,3 %);
-    повідомлення про ухилення від сплати податків– 30 заяв ( 19,1 %);
-    питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 68 заяви ( 43,3 %);
-    питання щодо податкової звітності – 1 заява ( 0,6 %);
-    реєстрація та облік платників податків – 2 заяви (1,3 %);
-    щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 23 заяв (14,6 %);
-    консультації з питань податкового законодавства- 6 заяви (3,8 %);
-    питання щодо соціального захисту населення – 4 заяви (2,5 %);
-    питання щодо праці і заробітної плата - 3 заяви (1,9 %);
-    питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 заяви (1,9 %).

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.

Порушень термінів розгляду звернень не має.


Проведення особистого прийому громадян.


Графіки особистого прийому громадян посадовими особами  ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.

Протягом 01.01.2021 по 30.06.2021 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався внаслідок вжиття карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

З метою зняття соціальної напруги, деякі питання з якими громадяни та юридичні особи зверталися щодо запису на особистий прийом, вирішувалися у робочому порядку.