Цього разу інформуємо про те, яким чином підприємцю через Електронний кабінет надіслати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування, а також, яка дата буде вважатися датою її подання.
Тож, щоб надіслати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування фізична особа – підприємець в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирає рік та місяць, в якому створюється Заява. Далі з переліку електронних форм обирає Заяву за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.
У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати. Реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
У разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників єдиного податку), додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.
Якщо ж є друга квитанція про прийняття електронного документа, датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Водночас повідомляємо, що вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.
Детальніше: https://cutt.ly/TwaKosTy