Днями для платників податків Черкащини провели сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія». Захід організовано з метою надання оперативних роз'яснень щодо порядку отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників.   
        Консультування проводила Тетяна Плохута, головний державний інспектор Канівського відділу обслуговування платників.   
        Платники податків найчастіше зверталися з такими запитаннями:   
        ● Отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС.   
        ● Видача картки платника податків та порядок внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО).   
        ● Реєстрація платника єдиного податку, процедура отримання витягу з реєстру та внесення змін до відомостей, що містяться у цьому реєстрі.   
        ● Порядок отримання довідки щодо відомостей з ДРФО про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.   
        За підсумками сеансу, фахівець податкової служби надала вичерпні та кваліфіковані відповіді на всі поставлені запитання.