Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» для платників Черкащини: відповіді на актуальні питання щодо адміністративних послуг

опубліковано 29 жовтня 2025 о 10:11

Днями для платників податків Черкащини провели сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія». Захід організовано з метою надання оперативних роз'яснень щодо порядку отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників.

Консультування проводила Тетяна Плохута, головний державний інспектор Канівського відділу обслуговування платників.

Платники податків найчастіше зверталися з такими запитаннями:

● Отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС.

● Видача картки платника податків та порядок внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО).

● Реєстрація платника єдиного податку, процедура отримання витягу з реєстру та внесення змін до відомостей, що містяться у цьому реєстрі.

● Порядок отримання довідки щодо відомостей з ДРФО про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.

За підсумками сеансу, фахівець податкової служби надала вичерпні та кваліфіковані відповіді на всі поставлені запитання.