Днями для платників податків Черкащини провели сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія». Захід організовано з метою надання оперативних роз'яснень щодо порядку отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників.
Консультування проводила Тетяна Плохута, головний державний інспектор Канівського відділу обслуговування платників.
Платники податків найчастіше зверталися з такими запитаннями:
● Отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС.
● Видача картки платника податків та порядок внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО).
● Реєстрація платника єдиного податку, процедура отримання витягу з реєстру та внесення змін до відомостей, що містяться у цьому реєстрі.
● Порядок отримання довідки щодо відомостей з ДРФО про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
За підсумками сеансу, фахівець податкової служби надала вичерпні та кваліфіковані відповіді на всі поставлені запитання.