Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Довідка про доходи. Отримуємо через електронний кабінет платника.

опубліковано 12 червня 2024 о 10:16

Працівники Драбівської державної податкової інспекції  Головного управління ДПС у Черкаській області систематично проводять зустрічі з платниками податків задля активного роз’яснення переваг та зручностей  використання електронних сервісів ДПС України, особливо ”Електронного кабінету платника податків”  

Старший державний інспектор Драбівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Черкаській області Тетяна Пузир провела практичні навчання з громадянами, які звертаються до центру обслуговування платників Драбівськї ДПІ з метою отримати довідку про доходи.

Тетяна Миколаївна роз’яснила як можна  отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді за допомогою «Електронного кабінету платника» з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

Фахівець ДПІ,  використовуючи робоче місце платника, продемонструвала покроковий алгоритм дій після входу до «Електронного кабінету»: 

- увійти до його приватної частини, обравши відповідного надавача електронних довірчих послуг; 

- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія, або у відповідному каталозі на персональному комп’ютері; 

- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти». 

У запропонованій формі запиту необхідно заповнити всі поля, виділені блакитним кольором. 

Слід зазначити, що фізичні особи - платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» запиту зазначають лише номер паспорта. 

Після заповнення необхідно натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати». Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система вкаже на «Помилки», виділивши рожевим кольором відповідні поля. Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет. Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: «Електронний кабінет». 

Тетяна Миколаївна повідомила, що відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки Запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на Запит). Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати. 

Окрім того інспетор довела до відома  присутніх, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються починаючи з 1998 року.