Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2025 по 30.06.2025 року

, опубліковано 01 липня 2025 о 13:13

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2025 по 30.06.2025 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 30 запитів на отримання публічної інформації.  

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію:
       - щодо суми сплачених податків та зборів;
       - щодо системи оподаткування;
       - про отримання розрахунку пені;
       - про надання копії облікової картки платника;
       - про надання інформації щодо обтяження та податкової застави;
       - про суми боргу з ЄСВ;
       - про надання відомостей щодо трудових відносин;
       - про надання довідки про доходи;
       - про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС. 

Запити розглянуто у термін, передбачений Законом.

До уваги запитувачів!

З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
       - правовими підставами;
       - визначенням понять;
       - формами;
       - строком розгляду;
       - змістом;
       - вимогами оформлення;
       - оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».