Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2025 по 31.05.2025 року

, опубліковано 03 червня 2025 о 09:48

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2025 по 31.05.2025 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 22 запити на отримання публічної інформації.  

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію:

-       щодо суми сплачених податків та зборів;

-       щодо системи оподаткування;

-       про отримання розрахунку пені;

-       про надання копії облікової картки платника;

-       про надання інформиаціїї щодо обтяження та податкової застави;

-       про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС. 

Запити розглянуто у термін, передбачений Законом.

До уваги запитувачів!

 З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-       правовими підставами; 

-       визначенням понять;

-       формами; 

-       строком розгляду; 

-       змістом;

-       вимогами оформлення;

-       оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».