Головне управління ДПС у Черкаській області готується до впровадження послуги онлайн-перекладу на жестову мову, щоб забезпечити доступність та якість послуг для людей із порушенням слуху.   
        Якісні, швидкі та зрозумілі послуги, що надаються з повагою до потреб кожного, – це незмінний пріоритет для податкової служби. З метою підвищення якості обслуговування, забезпечення його максимальної доступності та формування повноцінного безбар’єрного середовища, в ГУ ДПС у Черкаській області відбулось важливе онлайн-навчання.   
        Навчальний захід стосувався впровадження послуги онлайн-перекладу на жестову мову для проведення консультацій та надання послуг людям з порушенням слуху. Тренінг провели фахівчині КЗ «Черкаського навчально-реабілітаційного центру «Країна добра» Черкаської обласної ради – Оксана Котик та Людмила Грицик.   
        Податківці з усіх районів Черкащини через платформу zoom активно долучились до навчання. Під час заходу вони:   
        ● ознайомились з інклюзивним словником, навчились коректно вживати терміни та правильно звертатись до людей з порушенням слуху.   
        ● вивчили етику спілкування, основи жестової та дактильної мови.   
        ● на практиці спробували відтворити ключові робочі фрази, як-от: «Вітаю!», «Як я можу Вам допомогти?», «Зачекайте», «Потрібен документ», «Ваше вікно №…», «До побачення!», «Дякую».   
        ● особливу увагу приділили вивченню важливих у поточних умовах фраз, пов'язаних із безпекою: «Тривога», «Укриття», «Небезпека».   
        ● дізнались про цифрові помічники – корисні застосунки, зокрема «Жестовий словник онлайн» та «Програма для транскрибування звукових повідомлень».   
        Незабаром послуга онлайн-перекладу на жестову мову стане доступна в Головному управлінні ДПС у Черкаській області, що значно спростить процес взаємодії та отримання податкових послуг для мешканців Черкащини з порушенням слуху.   
        Фотоматеріали по темі
