Головне управління ДПС у Черкаській області послідовно реалізує політику створення безбар’єрного середовища, щоб забезпечити рівний та зручний доступ до податкових послуг для всіх категорій громадян. 
    «Для нас це не просто відповідність стандартам, а пріоритет у забезпеченні якісного сервісного обслуговування», – наголошує очільниця ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська. 
    У межах реалізації Плану заходів зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року відбулася робоча зустріч із представниками КЗ «Черкаський навчально-реабілітаційний центр «Країна добра» Черкаської обласної ради. 
    Ключовою темою обговорення стало впровадження системи онлайн-перекладу на жестову мову. Ця ініціатива має на меті надати можливість особам із порушенням слуху отримувати якісні консультації та послуги безпосередньо в Центрах обслуговування платників. 
    Учасники зустрічі дійшли згоди щодо подальшої плідної співпраці, яка є критично важливою для успішної реалізації проєкту. Зокрема, у найближчому майбутньому заплановане проведення відповідних навчань для співробітників податкової служби Черкащини, щоб гарантувати ефективне функціонування нової послуги. 
    ГУ ДПС у Черкаській області працює над тим, щоб податкові сервіси були максимально зручними та доступними для кожного платника.