ГУ ДПС у Черкаській області активно впроваджує безбар'єрне середовище, щоб зробити взаємодію з нами максимально зручною та доступною для всіх громадян. Для нас це не просто відповідність стандартам, а пріоритет у забезпеченні якісного сервісного обслуговування. 
    Доступність Центрів обслуговування платників 
    Ми подбали про те, щоб приміщення наших Центрів були легкодоступними для всіх відвідувачів. Ознайомитись із переліком Центрів можна тут – https://surl.li/vpqmrn 
    Електронні сервіси 
    Електронний кабінет платника – найпопулярніший сервіс, який дозволяє подавати звітність, сплачувати податки та отримувати важливу інформацію онлайн 24/7. 
    Мобільний застосунок «Моя податкова» – аналог Електронного кабінету, але в смарт-варіанті. Завантажуйте в App Store/Google Play для ще більшої зручності. 
    Ви можете отримати необхідні консультації чи відеоінструкції у зручному для вас форматі, обираючи між офлайн та онлайн взаємодією. 
    Контакт-центр ДПС: телефонуйте за номером 0 800 501 007. 
    Електронна черга: Запишіться онлайн за лінком на платформі ЗІР ДПС https://zir.tax.gov.ua/main/queue/ або через Контакт-центр. 
    Ютуб-канал ГУ ДПС у Черкаській області «Допомога платнику»: дивіться корисні відео за покликанням https://surl.lu/zpmfsj. 
    Facebook-сторінка ГУ ДПС у Черкаській області: https://surl.li/ddjkef 
    Комунікаційна податкова платформа ГУ ДПС у Черкаській області: звертайтеся до нас на поштову скриньку ck.ikc@tax.gov.ua. 
    Ми переконані, що безбар'єрний підхід є ключем до побудови суспільства без обмежень, де кожен має рівні права та можливості. Це забезпечує більшу довіру, прозорість та ефективність у взаємодії між державою та платниками податків.