Податківці Черкаської ДПІ обговорюють з платниками актуальні питання оподаткування. Тут нагадують, що постійно на зв'язку - чи то офлайн, чи то онлайн. Це надзвичайно зручно, адже в межах безбар'єрності кожен платник має змогу отримати консультацію податкової служби.
На часі - питання сфери податкових ризиків, основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року та заходи ДПС з ïї упровадження, переваги електронних сервісів ДПС у межах безбар'єрного середовища (#Е_кабінет, #Моя_податкова), підтримка мобілізованих ФОП, застосування РРО (ПРРО), сплата мінімального податкового зобов’язання та ін.
Звертайтесь через електронні сервіси, телефонуйте або ж завітайте до найближчого центру обслуговування платників Черкащини!
На світлинах: платники з податківцями Черкаського, Смілянського, Корсунь-Шевченківського, Чигиринського ЦОПів.
#безбарєрність