Державна податкова служба України постійно працює над тим, щоб зробити взаємодію з платниками податків максимально простою та зручною. Впровадження інноваційних цифрових рішень є ключовим напрямком цієї роботи. Про один з таких важливих інструментів – мобільний застосунок «Моя податкова» – розповіла очільниця ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська.
Вона підкреслює, що «Моя податкова» – це крок назустріч безбар'єрності, що є фундаментальним принципом роботи ДПС та відображає повагу до кожного громадянина та його потреб. Застосунок є втіленням цього принципу, адже забезпечує доступність сервісів для всіх користувачів, незалежно від місця проживання, фізичних можливостей чи інших обставин.
Із його допомогою можна легко та швидко:
- отримувати важливі повідомлення від ДПС;
- переглядати інформацію про свої податкові зобов'язання;
- користуватися іншими онлайн-сервісами, адаптованими для мобільних пристроїв.
«Ми прагнемо, щоб кожен платник податків відчував себе комфортно та впевнено у взаємодії з Державною податковою службою. Застосунок «Моя податкова» – це не просто зручний інструмент, це ще один крок до прозорості та простоти, долаючи будь-які бар'єри. Він дає можливість кожному керувати своїми податковими справами в будь-який час і в будь-якому місці, роблячи комунікацію з податковою службою по-справжньому простою та доступною для всіх. ДПС постійно працює над покращенням сервісів, щоб відповідати запитам часу та потреб громадян», – зазначила Тетяна Харьковська.
Знайти та завантажити застосунок «Моя податкова» можна в Google Play Market або App Store.