Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ефективна комунікація з бізнесом та системне вирішення питань, – Тетяна Харьковська про Консультаційний центр з питань розблокування податкових накладних

, опубліковано 27 травня 2025 о 15:22

Процедури виключення з переліку «ризикових» та розблокування накладних, подання таблиць даних, алгоритми роботи системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків. Консультаційні послуги з цих питань, як і раніше, надають в Черкаському консультаційному центрі з питань розблокування податкових накладних та виключення з переліку «ризикових» платників податків, говорить в.о. начальника ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська.

«Центр працює в приміщенні Головного управління, а наші працівники завжди готові проконсультувати. Головне завдання – надати фахову підтримку бізнесу. І ми бачимо, що Центр сприяє ефективній комунікації та системному вирішенню питань. Як результат – на сьогодні 5213 розблокованих накладних та 100 суб’єктів господарювання, виключених із «ризикових», – зазначає пані Тетяна.

Центр розпочав роботу на початку лютого цього року. Створені за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, такі центри діють в усіх областях України.

Контакти та графік роботи Черкаського центру:

Адреса: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, 1 поверх.

Графік роботи: 08:00 – 17:00 (пн-чт), 08:00 – 15:45 (пт); обідня перерва: 12:00-12:45.

Контакти: (0472) 33-91-97, (063) 525-95-27, (0472) 33-91-57.