Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Для листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платнику податків необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Щоб подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платнику потрібно:
1. Отримати кваліфікований електронний підпис.
2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua/ ).
3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, в який буде подаватися заява.
4. Заповнити заяву, зазначити електронну адресу.
5. Підписати заяву електронним підписом та відправити її.
6. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.
Заповнюючи, використовуйте необхідні форми:
форма J1391602- для юридичних осіб;
форма F1391602- для фізичних осіб.
Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.