Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Е-кабінет: порядок подання заяви про згоду на листування з податковою через Електронний кабінет платника

, опубліковано 03 лютого 2025 о 16:27

Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Для листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платнику податків необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Щоб подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платнику потрібно:

1. Отримати кваліфікований електронний підпис.

2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua/ ).

3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, в який буде подаватися заява.

4. Заповнити заяву, зазначити електронну адресу.

5. Підписати заяву електронним підписом та відправити її. 

6. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.

Заповнюючи, використовуйте необхідні форми:

форма J1391602- для юридичних осіб;

форма F1391602- для фізичних осіб.

Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.