Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи може підприємець включити до витрат передоплату орендних платежів?

, опубліковано 12 листопада 2024 о 10:48

До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать, зокрема, інші витрати. До складу інших входять ті, що пов'язані з веденням господарської діяльності. Вони не зазначені в пп. 177.4.1 – 177.4.3 ПКУ (пп. 177.4.4 ПКУ).

До таких витрат належать витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовують в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги.

Оподаткуванню підлягають доходи ФОПів, які отримані протягом календарного (звітного) року від провадження господарської діяльності (п. 177.1 ПКУ).

Підприємці повинні вести облік доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару (п .177.10 ПКУ). Такий облік можна вести в паперовому та/або електронному вигляді, зокрема через е-кабінет.

Типову форму, за якою здійснюють облік доходів і витрат, та порядок ведення такого обліку затвердили наказом Мінфіну від 13.05.2021 р. № 261. 

Отож, ФОП має право вносити до складу витрат суму сплачених протягом календарного (звітного) року орендних платежів, якщо вони безпосередньо пов'язані з одержанням доходу, на підставі документального підтвердження факту їхньої сплати.