Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Принципи використання електронних підписів та печаток у період воєнного стану і протягом шести місяців після його скасування

, опубліковано 27 лютого 2024 о 09:29

Шановні платники!

Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022р. № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг». Ними передбачено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Також нагадуємо, що державні установи та їхні працівники відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018р. № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» (зі змінами), для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.