Головне управління ДПС
у Черкаській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Перспективність нових форматів взаємодії Служби, платників, бізнес-спільноти, громадськості засвідчили результати опитування

, опубліковано 03 листопада 2021 о 17:25

Розвиток сервісної складової – пріоритет Державної податкової служби України.

Разом з впровадженням нових сервісів ДПС впроваджує й нові формати взаємодії з платниками податків та громадськістю протягом останнього року. Акцент – толерантність у взаємовідносинах.

Ефективність нових методів засвідчили результати незалежного дослідження, проведеного Литовсько-британською компанією «Baltic-Surveys».

Під час цього дослідження вивчалась громадська думка та ставлення представників бізнесу до діяльності ДПС. Базовими питаннями були: «Досвід» та «Оцінка роботи та іміджу ДПС».

Як засвідчили результати опитування, представники бізнесу краще оцінюють діяльність ДПС, ніж громадськість. Так, 59% представників бізнесу оцінили діяльність ДПС як «добру».

Також представники асоціацій платників податків відзначили високий рівень загального задоволення роботою ДПС, який складає 64%.  При цьому кількість незадоволених – 14% та 21% – нейтральні відгуки.

Найцікавішою темою щодо діяльності українських установ у сфері державних фінансів респонденти визначили інформацію про те, як використовуються кошти платників податків – 53%.

Дякуємо всім за високі оцінки та продовжуємо розбудову потужної, дієвої та транспарентної Державної податкової служби України.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу InfoTAX