Головне управління ДПС у Черкаській області інформує, що у разі втрати (пошкодження) картки платника податків про присвоєний реєстраційний номер (у тому числі якщо паспорт громадянина України також втрачено) фізичній особі необхідно:
   1. Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;
   2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822) до:
   – податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;
   –   будь-якого податкового органу якщо фізична особа не має постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
   Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
   Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
   Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
   – до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
   – до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
   Для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно пред’явити податковому органу до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.