Головне управління ДПС
у Черкаській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Змінено режим роботи центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Черкаській області!

, опубліковано 13 січня 2021 о 10:50

Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Головне управління ДПС у Черкаській області рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ)  або поштою.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.
Пріоритетні години прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.

Контакти центрів обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету (розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.

Для зручності відвідувачів, біля входу у ЦОП розміщені оголошення з переліком номерів телефонів, за якими платники можуть звертатися для отримання консультацій щодо адміністративних та інших послуг.

Крім того, наголошуємо, що отримати кваліфікований електронний підпис можливо не лише у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, а й звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (http://czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

Також звертаємо увагу, що вся актуальна інформація розміщується на субсайті Головного управління ДПС у Черкаській області за посиланням: ck.tax.gov.ua та на сторінці у Facebook https://www. facebook.com/tax.cherkasy/

Просимо із розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
 

Довідково.
Обмежувальні заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».