Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За участі податкової служби на Черкащині працевлаштовано 11605 осіб

, опубліковано 25 листопада 2019 о 17:32

Начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Черкаській області Микола Кислинський вчергове розповів прозаходи ДПС з легалізації зайнятості, підвищення рівня заробітної плати в регіоні, виплати зарплатних боргів та озвучив результати контролю за сплатою податків із заробітної плати.

Так, за десять місяців, проведеними перевірками повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб донараховано 45,9 млн.грн. цього податку і штрафних санкцій.

За результатами перевірочної роботи та роз’яснювальних заходів ДПС у січні – жовтні додатково працевлаштовано 11605 найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин та без сплати податків; легалізовано майже 50 млн.грн. доходів, до бюджету надійшло 9 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб.

Фахівці служби беруть участь у робочих групах з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створені за ініціативою місцевих органів виконавчої влади. Крім того, з роботодавцями проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання податкового законодавства.

В результаті заслуховування працедавців на засіданнях комісій і робочих груп, створених при органах виконавчої влади (за участі ДПС) звітного періоду підвищили рівень заробітної плати 1350 роботодавців – юридичних осіб та 841 фізичні особи – підприємці, і як наслідок, місцеві бюджети отримали додаткових 3594,5 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб.

За результатами проведеної роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств – боржників 35 погасили заборгованість з заробітної плати в сумі 44,7 млн.грн. Як результат, до місцевого бюджету надійшло 8,5 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та у кошик Пенсійного фонду України спрямовано 8,8 млн.грн. єдиного внеску.