Днями у приміщенні Уманської ДПІ Головного управління ДПС у Черкаській області відбулася запланована зустріч податківців, представників Уманської територіальної громади та бізнесу, де головною темою стало використання електронних сервісів, способи отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників та актуальні питання податкового законодавства.
Начальниця Уманської ДПІ Катерина Мовчан розповіла про можливості електронних сервісів ДПС, які значно спрощують взаємодію з податковою, роблячи процес подання документів максимально комфортним.
Зокрема, сервіси Електронного кабінету дозволяють:
● подавати та переглядати електронну звітність;
● контролювати стан розрахунків з бюджетом;
● отримувати довідки про доходи;
● переглядати податкові повідомлення-рішення щодо майнових податків;
● сплачувати податки та збори безпосередньо через Електронний кабінет;
● автоматично перевіряти заповнену звітність на помилки;
● отримувати Витяг щодо стану розрахунків за окремими роками та платежами.
Також посадовиця наголосила на зручності та перевагах використання мобільного застосунку «Моя податкова», який є аналогом Електронного кабінету, але у смарт-варіанті. Знайти та завантажити застосунок можна в Google Play Market або App Store.
Фахівчиня нагадала присутнім, які адміністративні послуги можна отримати в ЦОП та які для цього потрібно мати документи. Зауважила, що обслуговування платників у зручному форматі – ефективний і якісний податковий сервіс, який забезпечує платників податків необхідним комплексом адміністративних послуг.