Працівники Канівського відділу обслуговування платників Черкаської ДПІ вкотре провели сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Найбільше питань платники податків задають стосовно отримання адміністративних послуг. На всі питання надала відповідь головний державний інспектор Тетяна Плохута.
Фахівчиня надала роз’яснення щодо переліку адміністративних послуг, які надаються податковими органами, умов і порядку їх отримання, особливостей подання документів. Особливо акцентувала увагу на можливість отримання послуг в онлайн-режимі через сервіс «Електронний кабінет», що робить цей процес більш доступнішим та зручним.
Крім того, пані Тетяна повідомила учасників «гарячої лінії» про успішну діяльність Офісу податкових консультантів, основним завданням якого є забезпечення ефективного надання консультацій з питань податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого здійснюють податкові органи, під час особистого звернення платників податків.
В результаті спілкування на всі поставлені платниками запитання фахівчиня надала кваліфіковані роз’яснення у межах чинного законодавства України.