У Канівському відділі обслуговування під час зустрічей з платниками особливу увагу приділяють перевагам Електронного кабінету платника. Зокрема, розповідають про те, наскільки цей сервіс спрощує сплату податків та робить взаємодію з податковою більш зручною.
Фахівці відділу наголошують, що Електронний кабінет дозволяє платникам виконувати свої зобов'язання швидко, без зайвих зусиль та необхідності особистого відвідування податкових органів.
Акцентували й на таких зручностях сервісу:
- швидка та безпечна сплата податків: платники можуть здійснювати оплату податків та зборів онлайн, використовуючи різні платіжні системи, що інтегровані в Електронний кабінет. Це значно економить час та мінімізує ризики помилок;
- доступ до особистої податкової інформації: Е-кабінет надає можливість переглядати стан розрахунків з бюджетом, отримувати виписки про відсутність заборгованості, подавати звітність тощо;
- зручність 24/7/365: доступ до Е-кабінету можливий у будь-який час доби, з будь-якого пристрою, що має доступ до інтернету, що є особливо зручним для платників.
У Канівському відділі обслуговування зазначають, що впровадження безбар'єрних рішень залишається пріоритетом Державної податкової служби. Це дозволяє платникам легше та зручніше взаємодіяти з податковими органами, спрощуючи виконання їхніх податкових зобов'язань.