Фахівці Корсунь-Шевченківського ЦОП у межах створення безбар’єрного середовища розповідають платникам, що першочергово та без зайвих очікувань обслуговуються військовослужбовці, люди з інвалідністю та маломобільні групи населення.
Фахівці забезпечують індивідуальний підхід до кожного відвідувача, оперативне надання консультацій, швидке оформлення документів.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
Крім того, податківці роз’яснюють, як скористатися електронними сервісами ДПС у режимі 24/7, перевіряють наявність або відсутність податкового боргу, надають рекомендації як подати заяву на отримання електронних документів через Електронний кабінет платника.