Фахівці Монастирищенського сектору обслуговування платників Уманської ДПІ провели телефонну «гарячу лінію» з платниками, під час якої розповіли про зручність і доступність мобільного застосунку «Моя податкова».
Під час телефонного спілкування податківці детально поінформували платників про функціональні можливості мобільного застосунку «Моя податкова», який є аналогом Електронного кабінету платника в смарт-версії, та надає користувачам зручний і швидкий доступ до найпопулярніших податкових сервісів без необхідності відвідування податкових органів.
Також працівники акцентували увагу платників на тому, що за допомогою мобільного застосунку можна переглядати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, отримувати і переглядати податкові повідомлення-рішення, подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи, скористатися правом на податкову знижку, а також направляти звернення чи заяви до контролюючого органу.
При цьому, податківці зауважили, що вхід у застосунок здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або через Дія.Підпис, що забезпечує безпечну ідентифікацію користувача. Знайти та завантажити застосунок можна за допомогою App Store/Google Play.