Фахові консультації та практична допомога – від фахівців Смілянського відділу обслуговування платників Черкаської державної податкової інспекції. Тут знають, що платники, як і податківці, цінують власний час. А тому зацікавлені в тому, аби вирішити податкові питання швидко.
У межах безбар’єрності податкова створює максимально зручні умови для платників. Тож, до їхніх послуг – електронні сервіси ДПС.
На одній з останній зустрічей з місцевими жителями фахівці інспекції нагадали про порядок нарахування податку на нерухоме майно, земельного податку та мінімального податкового зобов’язання. Й особливо звернули увагу на те, що громадяни мають змогу переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення про нараховані суми податку на нерухоме майно чи земельного податку в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету або в мобільному застосунку «Моя податкова».
Нагадаємо, Електронний кабінет платника – найпопулярніший сервіс, який дозволяє подавати звітність, сплачувати податки та отримувати важливу інформацію онлайн 24/7. Водночас мобільний застосунок «Моя податкова» – аналог Електронного кабінету, але в смарт-варіанті. Його можна завантажити в App Store/Google Play для ще більшої зручності.