Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар’єрність: про врахування потреб кожного

опубліковано 29 травня 2025 о 15:53

У Центрі обслуговування платників Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ відбулась зустріч податківців із платниками податків щодо реалізації стратегії безбар’єрності в органах державної податкової служби. Захід відбувся у тиждень Безбар’єрності, що проходить у межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар`єрного простору в Україні до 2030 року, розробленої за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

Безбар’єрність, нагадаємо, – це про зручність, повагу та врахування потреб кожного: до відвідувачів, які мають інвалідність, до осіб з маленькими дітьми, людей з досвідом війни. Це про фізичну, інформаційну та цифрову доступність.

При облаштуванні Центрів обслуговування платників передбачена доступність для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення, доступна кнопка виклику модератора, наявність пандусів, таблички з шрифтом Брайля тощо. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.

Щомісяця керівником проводяться навчання з персоналом щодо дотримання Правил етичної поведінки державних службовців в органах державної податкової служби, де зосереджено увагу працівників на уважному ставленні до відвідувачів, а особливо до людей з обмеженими можливостями, людей похилого віку, ветеранів війни, відвідувачів з маленькими дітьми.

Важливим аспектом цієї Стратегії є інформаційна доступність для всіх без винятку громадян та підприємців: йдеться про доступність послуг податкової служби через онлайн-сервіси, що стають все більш популярними. Так, за період січня-квітня 2025 року, надано близько 1300 адміністративних послуг в електронному вигляді. Про можливості застосування онлайн-сервісів Податкової такі, як Електронний кабінет платника податків, мобільного додатку «Моя податкова» спеціалісти ДПІ щодня розповідають при особистих зустрічах, по телефону та з допомогою соціальних мереж, а також надають практичну допомогу безпосередньо в ЦОП.

З початку року таких консультацій надано більше трьох тисяч. Багато послуг стали доступними без відвідування органів ДПС, що значно спрощує підприємцям ведення бізнесу та економить час громадянам!