Фахівці Жашківського сектору обслуговування платників Уманської ДПІ проводять роз’яснювальну роботу з платниками щодо використання електронних сервісів ДПС. Інспектори акцентують увагу на Електронному кабінеті, як на найбільш затребуваному та захищеному онлайн-сервісі. Кабінет забезпечує персоналізований доступ до податкової інформації та значно спрощує взаємодію з податковою службою.
Розповідають про можливості сервісу, які включають подання та перегляд електронної звітності; контроль стану розрахунків з бюджетом; реєстрацію програмних РРО; отримання довідок про доходи; перегляд податкових повідомлень-рішень щодо майнових податків; сплату податків та зборів безпосередньо через кабінет; автоматичну перевірку заповненої звітності на помилки; отримання Витягу щодо стану розрахунків за окремими роками та платежами, включаючи ЄСВ.
Окремо розповідають про тих платників, які телефонують на сервіс «Е-повідомлення». Тут повідомляють платників про випадки помилкової або надміру сплаченої суми податків і ЄСВ. Таке повідомлення можна знайти в Електронному кабінеті в розділі «Вхідні/вихідні документи», а також через сервіс InfoTAX.
Чат-бот InfoTAX – це віртуальний помічник, який працює у Viber. Він дозволяє миттєво отримати повідомлення про наявний борг, перевірити стан розрахунків з бюджетом, дізнатися актуальну податкову інформацію.
Багатьох цікавило застосування мобільного застосунку «Моя податкова», адже саме за допомогою смартфона можна оперативно дізнатися, чи є податковий борг, які податкові зобов’язання були погоджені. У додатку в розділі «Мої дані» зібрана повна інформація про стан розрахунків із бюджетом. Доступна функція оплати податків – просто, зручно і без черг.
Вкотре податківець рекомендував фізичним особам-підприємцям перевіряти інформацію про свої фінансові зобов’язання перед державою через портал «Дія». Завдяки інтеграції з податковою системою, у кабінеті підприємця відображається актуальна інформація про стан розрахунків та наявну заборгованість.