Сучасні технології, а саме електронні сервіси Державної податкової служби, надають змогу платникам податків комфортно, не витрачаючи час, отримувати всі податкові послуги та виконувати свої податкові зобов’язання без відвідин податкових органів.
Податківці при проведенні різноманітних заходів та зустрічей звертають увагу суб’єктів господарювання та громадян, що за допомогою електронних сервісів можна отримати необхідну інформацію та сплачувати податки.
Фахівці Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ Головного управління ДПС у Черкаській області постійно проводять тренінги з платниками податків щодо використання електронних сервісів ДПС України. Під час них розповідають, що в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету чи в застосунку «Моя податкова» фізичні особи, які мають кваліфікований електронний підпис, можуть переглянути податкові повідомлення-рішення нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, плати за землю. Також розповідають фізичним особам про основні функції сервісу «Моя податкова». Зокрема це – отримання інформації про об’єкти, які підлягають оподаткуванню, отримання відомостей про суми виплачених доходів, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, сплата податків, швидкий пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій.
Так, користуючись нагодою, при зустрічі завідувач Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ Тарас Шевченко надав платнику практичну допомогу щодо завантаження на телефон месенджера та на практиці показав, як він працює та як ним користуватися. При цьому зазначив, що цей застосунок є простим та зручним інструментом для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків із використанням платіжних систем.