Черкаська ДПІ, зокрема Канівський відділ обслуговування платників, нагадує, що волонтерам-благодійникам, які зареєстровані в реєстрі волонтерів та отримують благодійні внески від фізичних осіб – резидентів чи нерезидентів, необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи до 1 травня 2025 року.
У декларації необхідно відобразити усі кошти, які надійшли на рахунок упродовж звітного періоду.
Отримані благодійні внески, а також інші доходи, які не входять до розрахунку загального річного оподатковуваного доходу відповідно до статті 165 Податкового кодексу України, відображаються у рядку 11.3 розділу III «Доходи, які не входять до загального річного оподатковуваного доходу» податкової декларації.
Подання податкової звітності волонтерами є підтвердженням їх офіційної та прозорої діяльності. Також благодійникам слід забезпечити документальне підтвердження витрат. Тобто волонтерам необхідно зберігати чеки, виписки, квитанції, акти, доручення та запити на благодійну допомогу, що знову ж таки буде підтвердженням цільового використання коштів.
Декларація подається за місцем податкової адреси фізичної особи. Подати Декларацію можна особисто або уповноваженою особою, засобами електронного зв’язку в електронній формі або поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення (не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання).
У ході проведення тренінгу фахівцями Черкаської ДПІ була надана практична допомога щодо створення, заповнення та направлення податкової декларації про майновий стан та доходи волонтерам – благодійникам.