Фахівцями Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області в Центрі обслуговування платників систематично проводиться роз'яснювальна робота щодо переваг подання звітності в електронному вигляді, за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет», завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до контролюючого органу.
Податківці покроково на конкретному прикладі показують, як зробити ту чи іншу дію в Електронному кабінеті платника. А також нагадують, що за допомогою цього сервісу можна звірити стан розрахунків з бюджетом, звірити реквізити рахунків, на які необхідно сплатити податкові зобов'язання та здійснити оплату, погасити податковий борг та інше.
Також платникам пропонують використовувати застосунок «Моя податкова», за допомогою якого можливо в режимі реального часу дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу, подати податкову звітність, сплатити податки до бюджету, отримати повідомлення про нарахування земельного податку, мінімального податкового зобов’язання. Застосунок можна завантажити на телефон як на платформі Android, так і IOS.
Крім того, платники отримують інформацію щодо порядку нарахування та сплати майнових податків, МПЗ, обов’язковості погашення податкового боргу, можливості отримання податкової знижки.
Кваліфіковану консультацію щодо заповнення звітності можна отримати в Центрі обслуговування платників Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Гіфхорнська 30.