Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Телефоном «гарячої лінії» – про використання електронних сервісів для подання уточнюючої звітності

опубліковано 16 вересня 2024 о 16:22

Про використання електронних сервісів для подання уточнюючої звітності засобами телекомунікаційного зв’язку спілкувалися телефоном «гарячої лінії» начальниця Чигиринської ДПІ Лариса Мерешко з платником.

У ході розмови роз'яснили, як подати уточнюючу декларацію платника єдиного податку третьої групи  в електронному форматі через Електронний кабінет.

Податківець звернула увагу, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Під час зустрічі податківець звернула увагу платника податків на негативні наслідки для найманих працівників, у разі нелегального працевлаштування. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, – права на відпустку, на оплату листків непрацездатності тощо. Водночас податківець підкреслила, що неофіційно працевлаштовані громадяни втрачають пенсійний стаж та можливість отримання державної допомоги у разі втрати роботи, а місцеві бюджети своєю чергою втрачають податкові надходження, які необхідні для розвитку соціальної інфраструктури та поліпшення обслуговування жителів громади у період воєнного стану.

Наприкінці розмови платникові розповіли про мобільний застосунок «Моя податкова» та пояснили, як звантажити мобільний застосунок на мобільний телефон.