Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сервісне обслуговування платників ДПІ у м. Черкасах Головного управління ДПС у Черкаській області

, опубліковано 14 липня 2021 о 13:45

Центр обслуговування платників ДПІ у м. Черкасах забезпечує облік платників податків, надання адміністративних послуг, приймання вхідної кореспонденції, податкової та іншої звітності, надання консультацій з питань обліку платників, електронних сервісів та оподаткування, надання доступу до публічної інформації, надання послуг кваліфікованого електронного підпису.

Станом на 1 липня 2021 року в ДПІ у м. Черкасах на податковому обліку перебуває 15496 юридичних осіб та 19602 самозайнятих осіб. Торік на цю дату обліковувалось 14976  юридичних осіб та 19223 самозайнятих осіб.
         

У червні на податковий облік стало 229 новостворених суб’єктів господарювання регіону, у т.ч. 189 самозайнятих осіб. З початку року зареєстровано 1356  СГД, у т.ч. 1096 самозайнятих осіб.
          

У червні 2021 року припинили діяльність 145 СГД,  в  тому числі 137 самозайнятих осіб. З початку року припинили дільність 817 суб’єктів господарювання, у т.ч. 775 самозайнятих осіб.
     

Станом на 1 липня 2021 року 325987 громадян зареєстровано у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – ДРФО). З початку року зареєстровано 3521 громадян у ДРФО, в т.ч. у червні 2021 року 615 громадян.

У червні 2021 року було надано 3371 адміністративну послугу, у т.ч. з ДРФО видано 1771 номерів облікової картки платника податків та 227 відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків. Зареєстровано  208 платників єдиного податку, 21 книгу обліку доходів і витрат фізичним особам – підприємцям, 330 РРО, КОРО та розрахункових книжок. Також видано 163 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДПС. З початку року надано 17529 адміністративних послуг.

У червні 2021 року прийнято 5,6 тис. декларацій, в т. ч. в електронному вигляді (засобами телекомунікаційного зв’язку) прийнято 5,3 тис.  (94,6 відс.), з них подано в електронному кабінеті 0,2 тис. (362 відс.), в паперовому вигляді 0,3 тисяч  (5,4 відс.) декларацій.

З початку року прийнято 118,1 тис. декларацій, в т.ч. в електронному вигляді (засобами телекомунікаційного зв’язку) прийнято 102,6 тис. (86,8 відс.), з них подано в електронному кабінеті 28,2 тисяч (23,9 відс.), в паперовому вигляді 15,5 тис.  (13,1 відс.) декларацій. За відповідний період минулого року прийнято 156 тис. декларацій, в т. ч. в електронному вигляді прийнято 130,3 тис. (83,5 відс.), з них подано в електронному кабінеті 39,3 тис. (25,2 відс.), в паперовому вигляді 25,6 тис. декларацій (16,4 відс.).

На стендах та в інформаційних кіосках розміщено інформацію щодо обліку платників, надання адміністративних послуг, зразки заповнення заяв та документів, актуальну інформацію з питань оподаткування, податковий календар з граничними датами сплати податків та подання звітності. Забезпечено оперативне та наглядне інформування платників податків  за допомогою швидкоплинного рядка та 2-х моніторах.