Фахівці Черкаської ДПІ Головного управління ДПС у Черкаській області під час зустрічей із платниками податків роз’яснюють порядок подання фізичними особами – підприємцями заяви про застосування спрощеної системи оподаткування через приватну частину Електронного кабінету.
Як зазначають фахівці, для подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява) фізичній особі – підприємцю необхідно в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обрати відповідний рік і місяць, у якому створюється Заява за формою F0102003.
За замовчуванням у Заяві зазначається контролюючий орган за місцем основної реєстрації платника.
У запропонованій електронній формі необхідно заповнити відповідні поля, після чого підписати Заяву та надіслати її до контролюючого органу. Реєстраційні дані платника заповнюються автоматично.
У разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша – третя групи платників єдиного податку) разом із Заявою подається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування.
Для подання Розрахунку у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнити обов’язкові поля.
Після надсилання електронного документа платник отримує квитанції про його обробку. Датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції, за умови отримання другої квитанції про прийняття документа.
Перевірити інформацію про приймання та обробку Заяви можна у приватній частині Електронного кабінету в меню «Вхідні/вихідні документи», вкладка «Вхідні документи», де доступна квитанція № 2.
Фахівці Черкаської ДПІ нагадують, що Електронний кабінет дає змогу подавати податкову звітність та заяви в електронній формі, отримувати документи від контролюючого органу та користуватися іншими електронними сервісами ДПС без необхідності особистого відвідування податкової.