Фахівці Жашківського сектору обслуговування платників Уманської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Черкаській області під час зустрічей із платниками податків провели інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо можливостей та практичного використання сервісів Електронного кабінету.
Під час спілкування податківці звернули увагу на основні можливості Електронного кабінету, зокрема:
- перегляд інформації з публічних реєстрів, у тому числі реєстрів платників ПДВ, єдиного податку, страхувальників, неприбуткових установ та організацій;
- доступ до реєстраційних та облікових даних платника податків;
- подання податкової звітності, запитів, заяв та інших електронних документів, а також отримання відповідей і витягів;
- листування з контролюючими органами в електронній формі;
- направлення запитів на отримання публічної інформації та індивідуальних податкових консультацій;
- отримання інформації про стан розрахунків із бюджетом та реквізити рахунків для сплати податків і зборів;
- сплату фізичними особами податків, зборів, платежів та єдиного внеску онлайн, зокрема з використанням QR-коду Національного банку України та запропонованих платіжних сервісів;
- перегляд інформації з електронних систем адміністрування;
- отримання інформації про бізнес-партнера за умови надання відповідної згоди.
Окремо фахівці розповіли про переваги використання Єдиного рахунку для сплати податків, зборів та єдиного соціального внеску (ЄСВ).
Єдиний рахунок – це спеціальний рахунок, відкритий у Державній казначейській службі України, який дозволяє сплачувати зобов'язання за принципом «єдиного вікна». Замість оформлення багатьох платіжних інструкцій на різні реквізити, платник перераховує кошти на один рахунок, що суттєво заощаджує час та зменшує витрати на банківські комісії.
3 кроки для переходу на Єдиний рахунок:
1. Подати Повідомлення про використання єдиного рахунку за формою J/F 1307001 через Електронний кабінет.
2. Отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок (інформація про реквізити стає доступною в Електронному кабінеті в день включення до Реєстру).
3. Надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів єдиного рахунку на загальну суму – як із визначенням конкретних одержувачів, так і без їх деталізації.
Податківці наголосили: використання єдиного рахунку розпочинається вже з наступного дня після подання відповідного повідомлення. Якщо ж платник вирішить відмовитися від його використання, таке припинення здійснюється з 01 січня наступного календарного року на підставі заяви про відмову.