З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 192 звернення громадян. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
За звітний період до ГУ ДПС надійшло:
- 185 – індивідуальних звернень громадян;
- 4 – колективних звернень;
- 3 – анонімних звернень.
За формою надходження отримано:
- 98 звернень від громадян отримано поштою;
- 59 звернень отримано через мережу «Інтернет», засобами Електронного зв’язку;
- 35 звернень отримано від інших органів, установ, організацій.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС:
- вирішено позитивно – 93;
- дано роз’яснення – 79;
- направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3;
- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 3;
- знаходяться на виконанні – 14.
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб;
- повідомлення про ухилення від сплати податків;
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи;
- питання щодо податкової звітності;
- реєстрація та облік платників податків;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- питання щодо праці і заробітної плати;
- комунальне господарство.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 03.06.2025 № 225.
З початку року організовано та проведено 45 особистих прийомів, з яких:
- 37 – з питань ризиковості підприємств та блокування податкових накладних;
- 5 – з питань сплати акцизного податку;
- 2 – з питань оподаткування фізичних осіб;
- 1 – з кадрових питань.
Звіт про роботу зі зверненнями, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
За період з 01.01.2025 по 30.06.2025 року від державної установи «Урядовий контактний цент» на розгляд до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло 14 звернень.
Вказані звернення стосувалися таких питань:
- надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- щодо отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
Усі звернення розглянуто у терміни, передбачений Законом.
Письмові звернення громадян можуть бути подані в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
- на поштову адресу: 18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235;
- на електронну адресу: ck.zvernennya@tax.gov.ua;
- за телефоном: (0472) 54-18-75.
Графік роботи установи з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).