Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2024 по 31.03.2024 року до Головного управління ДПС у Черкаській області

, опубліковано 02 квітня 2024 о 15:01

З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі ГУ ДПС) надійшло 118 звернень  громадян.  Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.

За звітний період до ГУ ДПС надійшло:

- 114 - індивідуальних звернень  громадян;
- 1 - колективне звернення;
- 3 - анонімних звернень.

За формою надходження отримано:

- від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами Електронного зв’язку – 115 звернень;
- від інших органів, установ, організацій – 3.

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС вирішено: 

- позитивно - 48 звернень;
- дано роз’яснення на 47 звернень;
- відмовлено у задоволені – 3 звернення;
- направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону №393 – 2 звернення;
- не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону №393 – 3 звернення.

Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:

- питання щодо податку на доходи фізичних осіб;
- повідомлення про ухилення від сплати податків;
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи;
- питання щодо податкової звітності;
- реєстрація та облік платників податків;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- питання щодо праці і заробітної плата;
- комунальне господарство.  

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.

Порушень термінів розгляду звернень не має.

 

Проведення особистого прийому громадян.

Графіки особистого прийому громадян посадовими особами  ГУ ДПС затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 03.11.2023  № 289 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС.

За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 року  ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми.  В ході проведених особистих прийомів надано грунтовні роз’яснення.

Письмові звернення чи скарги під час проведення особистих прийомів не подавались. 

 

Звіт про роботу зі зверненнями, які надходять від державної установи «Урядовий контактний цент» через єдину електронну базу даних звернень

За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 року від державної установи «Урядовий контактний цент» на розгляд до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло 5 звернень.

Вказані звернення стосувалися таких питань:

- надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно;
- консультації з питань податкового законодавства;
- консультації з питань податкового законодавства;
- щодо отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків

Усі звернення розглянуто у терміни, передбачений Законом.

 

Письмові звернення громадян можуть бути подані в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:

- на поштову адресу: 18002, м.  Черкаси, вул.  Хрещатик, буд. 235;

- на електронну адресу: ck.zvernennya@tax.gov.ua;

- за телефоном: (0472) 54-18-75.

Графік роботи установи з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).