З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 201 звернень громадян, з них 14 звернень надійшло від «Урядового контакт центру». Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 191 звернення громадян;
- 4 колективних звернень;
- 6 анонімних звернень.
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб;
- повідомлення про ухилення від сплати податків;
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи;
- питання щодо податкової звітності;
- реєстрація та облік платників податків;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- питання щодо праці і заробітної плата;
- комунальне господарство.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 26.09.2022 № 325 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.
Протягом 01.01.2023 по 30.06.2023 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався.