Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2024 по 31.12.2024 року

, опубліковано 06 січня 2025 о 13:00

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2024 по 31.12.2024 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 71 запит на отримання публічної інформації.

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію:

- про бланк документів для оформлення податкової знижки;
- про надання завірених належним чином копій;
- щодо суми сплачених податків та зборів;
- щодо системи оподаткування;
- про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС;
- про надання інформації щодо невиконання рішення суду;
- про надання довідки про очищення влади;
- про надання фотокопії РНОКПП;
- про надання інформації щодо реєстрації платників ПДВ;
- про надання копії акта знищення РНКОПП;
- про надання довідки про трудовий стаж;
- про надання копії податкової вимоги;
- про надання роз'яснення щодо виникнення заборгованості з ЄСВ.

Запити розглянуто у термін, передбачений Законом.

До уваги запитувачів!

З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;
- визначенням понять;
- формами;
- строком розгляду;
- змістом;
- вимогами оформлення;
- оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».