Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 30.11.2023 року

, опубліковано 04 грудня 2023 о 12:33

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 30.11.2023 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 42 запити на отримання публічної інформації від громадян та від юридичних осіб. 

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- про бланків документів для оформлення податкової знижки;

-  щодо суми сплачених податків та зборів;

-  щодо системи оподаткування:

-  щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

-  про надання інформації щодо розрахункових рахунків;

-  про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС;

-  про надання інформації щодо реєстрації ФОП;

-  про надання інформації щодо кількості звернень поданих контролюючими органами до суду;

-  про надання інформації щодо ставки податку на нерухоме майно;

-  про надання довідки про відсутність заборгованості;

-  про надання копій заяв щодо реєстрації платника єдиного податку.

Усі запити розглянуто у терміни, передбачені Законом.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-  правовими підставами; 

-  визначенням понять;

-  формами; 

-  строком розгляду; 

-  змістом;

-  вимогами оформлення;

-  оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».