Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 31.08.2023 року

, опубліковано 01 вересня 2023 о 15:52

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 31.08.2023 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 29 запитів на отримання публічної інформації від громадян та від юридичних осіб. 
 
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- про бланків документів для оформлення податкової знижки;
- щодо суми сплачених податків та зборів;
- щодо системи оподаткування:
- щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- про надання інформації щодо розрахункових рахунків;
- про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС;
- про надання копій заяв щодо реєстрації платника єдиного податку.

Усі запити розглянуто у терміни, передбачені Законом.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
- правовими підставами; 
- визначенням понять;
- формами; 
- строком розгляду; 
- змістом;
- вимогами оформлення;
- оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».