Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найбільш запитувана інформація, що надходила до Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 30.04.2023 року

опубліковано 02 травня 2023 о 16:12

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ГУ ДПС у Черкаській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, особисто від запитувачів.

До Головного управління ДПС у Черкаській області за період з 01.01.2023 по 30.04.2023 року відповідно до Закону №2939-VI надійшло 17 запитів на отримання публічної інформації від громадян та від юридичних осіб. 
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
-    про бланків документів для оформлення податкової знижки;
-    щодо суми сплачених податків та зборів;
-    щодо системи оподаткування:
-    щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;
-    про надання інформації щодо розрахункових рахунків;
-    про надання інформації щодо реєстрації ГУ ДПС;
-    про надання копій заяв щодо реєстрації платника єдиного податку.
Усі запити розглянуто у терміни, передбачені Законом.

До уваги запитувачів! З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
-    правовими підставами; 
-    визначенням понять;
-    формами; 
-    строком розгляду; 
-    змістом;
-    вимогами оформлення;
-    оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».