Онлайн чи офлайн, чат чи дзвінок, інструкція чи відео – платники мають змогу обирати свій формат спілкування з податківцями.
Так, під час особистих консультацій у ЦОПах фахівці інспекцій зосереджують увагу платників Черкаського регіону на електронних сервісах, оскільки вони спрощують механізм сплати податків й дозволяють оперативно взаємодіяти з податковою.
Приміром, податківці розповідають про переваги Електронного кабінету. Поміж них такі:
● швидка та безпечна сплата податків: платники можуть здійснювати оплату податків та зборів онлайн, використовуючи різні платіжні системи, що інтегровані в Електронний кабінет. Це значно економить час та мінімізує ризики помилок.
● доступ до податкової інформації: Е-кабінет надає можливість переглядати стан розрахунків із бюджетом, отримувати виписки про відсутність заборгованості, подавати звітність та багато іншого.
● зручність 24/7: доступ до Е-кабінету можливий у будь-який час доби, з будь-якого пристрою, що має доступ до інтернету, що є особливо зручним для платників.
Між тим, до відома платників доводять інформацію і про:
- порядок повернення платежів з бюджету.
- отримання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та сплати єдиного внеску.
- правила заповнення платіжних інструкцій для бюджетних та небюджетних платежів.
- механізм сплати платежів з використанням єдиного рахунку;
- переваги використання мобільного застосунку «Моя податкова» та ін.
Додамо, що переваги е-сервісів забезпечують безбар’єрний простір, що є пріоритетом Державної податкової служби. Це дозволяє платникам легше та зручніше взаємодіяти з податковими органами, спрощуючи виконання їхніх податкових зобов'язань.