Шановні платники податків!
Закликаємо вас спростити свою взаємодію з податковою службою та перейти на електронний документообіг. Це сучасний та ефективний спосіб отримання всіх офіційних документів і повідомлень.
Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет платника.
Як це зробити?
Необхідно увійти до Електронного кабінету платника податків, перейти до розділу «Заяви, запити» і сформувати та надіслати Заяву.
Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом направлення документа в Електронний кабінет, з одночасним направленням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його направлення в Електронний кабінет.
Переваги листування контролюючих органів із платниками податків в електронному вигляді:
- отримання документів від контролюючого органу через Електронний кабінет;
- отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформація про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої
офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості візитів платників податків до контролюючих
органів;
- доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Не відкладайте цей крок, своєчасне подання Заяви гарантує безперебійне та оперативне отримання офіційної податкової кореспонденції, що є запорукою належного виконання вами податкових зобов’язань.
Сервіси Електронного кабінету доступні 24/7/365. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/