Податківці Черкащини активно інформують платників про зручні переваги дистанційної взаємодії з податковою службою. Це дозволяє отримувати важливі документи та листи без необхідності особистого відвідування.
Як почати отримувати листи через Е-кабінет?
Щоб перейти на отримання документів від податкової виключно в електронному вигляді, виконайте кілька простих кроків:
1. Увійдіть до вашого Електронного кабінету платника.
2. У лівій частині головного вікна оберіть пункт «Бажаю отримувати документи».
3. У вікні, що з’явиться, введіть свою електронну пошту.
4.Ви побачите текст заяви «Відповідно до пункту 42.4 статті 42 глави 1 розділу II Податкового кодексу України повідомляю про бажання отримувати документи через Електронний кабінет».
5. Підпишіть заяву своїм електронним підписом.
Ви отримаєте повідомлення: «Заяву успішно подано. Через деякий час отримаєте відповідь». Після цього листування з податковою відбуватиметься зручно та швидко – в режимі онлайн!
Використовуйте сучасні онлайн-сервіси ДПС, щоб взаємодія з податковою була максимально зручною та швидкою.